Monday, July 14, 2008

lurah jubo dang~~

bah mengupdate th ku ni..relek peminat..hehehe

aku ada ceta bah. ceta ani sal aku bahagian melihat pemandangan yg nda menyenangkan mata. atu wah.. masuk hari ani..kali ke tiga tah ku nie mlihat lurah jubo.hahahaha skali tym d bus kemain..then tadi pun telihat ku jua lurah jubo.palui eh.mun bisai baik tah jua.ani....jubo gagak.hahahaha hitam kali ah.hahahahah iatah wah.. nda bsia makai spindit kah? d dlm bas... rasanya mcm kan ku tnya wah... ' have u put ur undies on??' hahaha banaatah.. ia duduk kan tu.. nampak th tu jubo nya ah.. igtnya lawa th view nya tu kan d liat.. mihiw saja.. oh, 2 org bini2 and sorang laki2... mun kamu kan mliat view catu..bah, turun th ke mari..hehehe

tadi the orientation started. iatah aku enroll tarus. ada 6 core subject mesti aku ambil. 4 for this smester and 2 core subjct with 2 elective subjects next smester.iatah this smester sya ambil business information system, management, marketing and legal framework. next semester accounting sma economics. iatah kan... selamt belajar utk diriku.hehehe

tdi briefing abis kul 10 pastu balik th ku dlu ke rumah.ku balik kenapa nah? hehehe sal aku nda smpat menjarang nasi. aku bangun kul 7.15 kali san ku.hahahha gila. bus dtg kul 7.45 lah. nda jua ku smpat tu. so ketinggalan bus th ku. so aku naik bus yg kul 8 tadi. iatah.. sbnrnya ku set alarm kul 5.30..tpi leh kerana melayan mata yg manja ani.. nah.. nda plng tebangun.

iatah kan..aku ada ceta. tadi kan..otw kan ke bus stand atu..it took me dlm 15 minit lah kan ke jalan basar atu bejln batis.iatah.. kan pagi2 atu sajuuuuukkkk skali. so.. kluar asap bah dari mulut ku ani. sajuk jua sudah tu. aku ani apa lagi..SAKAI yo.hahahha biasa...d bonai nda panah kali ah kuar asap.unless kamu hadapkan muha kamu tu masuk k dlm esbok.hahaha iatah tadi kan..sakai lah ku.eksin tah ku benapas kuat2..hhahahahahah asa jua kan mlihat asap dari mulut. hahaha

tadi ku dtg ke uni dlm kul 8.30 lah..kalinya..upanya briefing starts at 9.30..mun ku tahu..menjaang nasi ku dahulu. setelah 2 hari ku nda mkn nasi pastu ku kana marah... makan tah ku nasi.sbnrnya bukannya apa.bukannya nda kn mkn nasi.since aku soang d umah ani, mlas th ku kan menjarang. jadinya substitute nya..ku makan maggi th sja.gpun siuk bah,,panas2 ku mkn atu.. iatah tiap hari ku mkn maggi sja. heee... so..bblik cetaku.. tadi aku mkn nasi putih, talur guring sma bby clam yg dlm tin. iatah gnya brikpas n lunch tu.pastu mlm, kana invite mkn leh bapa c ewan di victoria's park di mahsuri restaurant.tadi ku makn nasi putih, ayam rendang, udang smbal petai,satey and minumanku teh tarik. hehehe i tell u.. makanan sini cekik darah.mahal yo.. bek tah mbuat satih sndiri.hehehe

tadi lapas ku enroll atu kan.. c umi mbawa ku ke butcher.iatah dari uni ke butcher atu kira...jauh lh jua.gila eh..lumat jua batis bjln. butcher ani yg halal lah. aku tu mliat tungking ayam. nada dang~~~ nda bsia bjual kali tungking hayam ane. palui eh.. btw.. hayam nya d sini..wingsnya murah.tpi yg drumstick mahal.iatah tebalik ah mcm d brunei. d brunei wings yg mahal, drumstick yg murah.. pelik..

apa g ah? aku memblog ani tunggang tebalik plng nie cetaku ni..biaaa kamu yg mbaca.ahahhaha

em.. bah atu ja kali eh. sok aku ada orientation lagi kul 9. dpt ahey bangun ne esk.hehe bah..jumpa lagi.. chow~!

No comments: