Wednesday, July 16, 2008

bangau~~haha

aku datang..~~ hehee ngalih ku bah sehari dua hari anie.. iatah nda ku te update. cetaku ani mcm biasa.. sal aku orientation.iatah tadi aku awal bangun!! wah..sejarah.hahaha tpi mun nda kana msg, nda plg ku tbgn tu.hehe bbunyi dah alarm ku tpi... ku tutup den smbung tdo ku balik. tpi hari dlm sejarah.. aku nda ketinggalan bus.hehehe

tadi nda bnyk kuar asap dari mulut ku.ceh.. sal nda sesajuk d masa aie mula2 atu..baik jua tu bah..nda jua kajar2 batis ani bejalan. eh bckp pasal bejalan.. aku ni pasanku puas sudah bejalan.ukannya bejalan apa.bejalan batiz. subhanallah.. jauh kali ah. dari rumah ku ke bus stand sudah mengambil masa 15 minit lah. se olah2 mcm daie umah ku ke umah c nuie. cua tah kamu tiap haie catu..lumat batiz! alum lagi ke uni. kana tuun kan d uni palng..tpi nda bas tu kan nurunkan dpn faculty.. paska lagi bejalan batis. nda papa.. kamu kamu... kuus ku ni kang.. jan nda galat.haha dang dang.. mcm beangan2..mun asa2nya mkn nda sadar 2 kali kaut.. sama jua nda pandai kan kuus.haha saja ja tu.. bek jua be angan2..hehe

15/07/2008
behapa ku kemain ah? kemain mcm biasa..orientation..mendangar psal transport2 yg ada d oz ani saja.pastu mulih. siuk eh.. nda smpai patang..ia patang d umah menalo.heehe :)

today.. tadi pagi aku bangun awal. sejarah yo! labih jua eh.. dmulut2 bangun awal ane.hehehe gnya skali dang..nda jua sbrapa.ekekeke :P tadi ku bgmbr2 jua..iatah karang kamu mliat ku upload gmbr ah..

aku ada ceta wah. tadi tym ku duduk d LT ah.. ada tia skumpulan laki2 ani duduk dpn kami. iatah 2 org muanya mcm cina..pastu yg lain ani anu kulit hitam.tpi bukan lah hitam pakat. ani hitam kaling kali. mula2 yg muanya mcm cina ane cina wah..tpi heran ku jua ia bckp sma yg kulit hitam ani. pikieee ku dari china.eh balik2 jua cina ne eh.upanya... daie mana nah..? daie africa.. adakan uang africa muhanya cam kina kamu? ntaheh.. iatah yg muhanya cam cina ane.. panjang lehieeeerrr nya kamu.hahahahaha mun d bukannya wah anu tauala ah lehernya... nampak langsing tu lehernya ah.. cali eh.. aku imigin dah ku lihirnya cam bangau! hahahaha palui..

bhapa ku lagi ah.. oh..karang ku ke airport ambil c riman sma k.faz..dlm kul 11 lah kmi ke airport.sal ia dtg lul 11.05..

apa g ah.. oh i need to buy printer. nnti tah weekends ku jaln liat2 printer. ani alum lagi tejalan. masih bz orientation.kan mbali barang rumah ku jua. hehe

bah atu tah saja..kan me upload gmbr ku dlu...

nnti g ku update ah...

tata..chow!

No comments: