Monday, July 14, 2008

The Day When I left .... :'(

Hello people!!! I'm sorry that just until now I got the chance to upload my departures' pictures albeit of my bonkers and predicament routines here in Perth. Well, here they are for your pleasant viewings:

"haha.. babu tini n c jal ganya mlihat kemaie... yg len2.. memblues kan diri..haha"

"babu tin n c jal... c jal ganya yang senyum libaaaa... hahah!"

" babu mar, c Matt sama c Jal... kuntul ayu masing2 ..ahahha"

"kawan2 kuh yang sudi mengantat ku ke epot... temasih semuhanya!!! aku cinta kamu semua!!"

" Me n AWA... haha ..ada mcm usul iklan TelBru ? Maka kontraklah saya~"

"Watchu lookin' at,mate? Matai kang... hahahaha!!!"

" SHABOOYA YA YA SHABOOYA ROLL CALL~, MY NAME IS ECAH..haha"

Ok atu saja dulu~.... bah, pembaca setia ku... keep on waiting for my next post ..... hehehe....

No comments: