Monday, October 27, 2008

kisah sebatang pen~~haha

im back again with a new post..

its gloomy outside.. kan ujan.. bth udh inda ujan since winter aritu..ane spring.. ada tia ujan dtg..hee.. but the weather kdg2 panas brabis.. tpi sumtimes anginnya sjuk th jua walaupun panas membahang...

with the daylight saving.. aku trsa mcm inda cukup tido!! seriously.. mcm kn kul 7 lalu.. kira 20 mins kan kul 8.. sma th jua masih tarang d luar atu.. mcm kul 2 th jua rasanya.. inda jua kn ttdur kali tu ah.. hee..

nah ujan tia kamu..!! nasib ku nda ke uni hari ane..

krg msak daging.. masak apa bek ah.. msk kari kaa....masak itam ka... entah..liat lah karang.will msk arnd 3.. ane baru jua kul 11.45...

ok.. yesterday..went to uni.. skalikan..aku ane.. mbuka beg ku bah.. kan ngmbil pen lah kononnya. panya.... beg pencil ku tinggal!! sbr sja. iatah inda th ada pensil. kan minjam ah uang putih.. mbaiehawaaaa nyamu... galat jua ku tu. mcm.. ke uni...tpi sebatang pen pun nada. hahaha pksa th mlihat gnya ah whiteboard.pasan paham.. hahaha uang bonai sllu tu ah.. kana tnya leh cigu.. paham kamu.?? smua be anggukkan.. tpi yg bnaaaanyaa.....~~~ nda paham... haha typical..

iatah bebalik cetaku.. aku tu kan minjam ah soang uang putih ane..ada pennya.. iatah pennya ane any pree daie uni.iatah.. kali ku mlihat tampuk pennya d atasnya tu.. anglah kamu.. abis lunyai..hahahaha ku lihat mcm bakas be gigit... mengkali.. bepikieee kali ia.. tpi on the same time d gigit nya tudung pennya atu.. mcm mihieeyyy ada jua..hahha tpi kan..ada kan sbilangan uang catu jua.. hahaha sapa yg tekidum2 tu..ia sma th jua tu.. hahaha

will update later later.. hee.. chiow~~


a picture of me webcaming with #11... saja ja ne.. nmpk my PJ mr.bean? hehehe

No comments: